niedziela, 13 kwietnia 2014

Nowy duży projekt

Wybrałam i zaczęłam nowy duży projekt. Długo szukałam i znalazałam, jak juz zamówiłam mulinę to jakoś przestał mi się podobać ten wzór, i nawet miałam już zrezygnować z haftowania tego widoku, ale.... zaczęłam stawiać pierwsze krzyżyki i jeszcze bardziej mi sie spodobał niż na początku, jest prawdziwy obraz igłą malowany, zresztą same zobaczcie....





tak prezentuje się mój kawałek w stosunku do całego projektu
a tak ma wyglądać całość


Ponad to jestem juz przygotowana do Salu u Agnieszki
 
i moje marzenie Sampler Drzewo Życia, mam nadzieje ze chociaż uda mi się zacząć niedługo...

A jak u Was przygotowania do Świąt???

pozdrawiam cieplutko w słonecznie przedpołudnie

sylwia

3 komentarze:

  1. Będzie cudnie :) Trzymam kciuki :)
    Mam nadzieję że Wielkanoc przeszła miło i spokojnie :) Udanego lanego poniedziałku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń